Передзвоніть мені (0352)43-50-63, 43-50-64, (067)353-08-62, (095)143-54-20, (063)464-77-38, (067)673-55-19, (066)447-08-86

vsedoavto       ICQ623-781-917

У вашому кошику:

Пусто ...
Саме час щось купити
???
 
Увага! 98% цін на нашому сайті АКТУАЛЬНІ! Замовлення приймаються через Інтернет корзину. Обробка замовлень Пн-Пт: 9-18

Замовлення автозапчастин


Форма замовлення будь-яких автозапчастин до Вашого автомобіля

Замовити

СТО

Важелі, ресори, кардани

Приєднуйтесь до нас



Головна Запчастини до АВТО країн СНД

Важелі, ресори, кардани

Замовлення автозапчастин
"+" Товар є в наявності
"+" Товар закінчується
"-" Немає в наявності
"7 дн." Під замовлення 7 днів

# Код Назва  Країна виробник Дос. Ціна У кошик
14778Вал карданий 2101-07 LSA (2105-22000) Росія +619.24 грн.
24942Вал карданий 2101-07 АвтоВАЗ (в зборі) (2105-22000) Росія +2134.23 грн.
 338264Вал карданий 2101-07 ДК (в зборі) Росія +1125.3 грн.
 429123Вал карданий 2101-07 Росія (в зборі) Росія +720.72 грн.
54945Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) АвтоВАЗ (2123) (21214-2201) Росія +1916.99 грн.
 636225Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) на шрусах HYTREL (2123) (21230-2201) Тольятті +2565.2 грн.
 75678Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) ОТК (2123) Росія +1194.88 грн.
 88833Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) АвтоВАЗ (21214-2203) Росія +1914.98 грн.
 936223Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) на шрусах HYTREL (21230-2203) Росія +2565.2 грн.
 105196Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) ОТК Росія +1184.02 грн.
 1136230Ричаг 1102 Таврія АвтоЗАЗ правий Україна +166.5 грн.
1230546Ричаг 1102 Таврія Сатурн лівий Україна +147.49 грн.
1330547Ричаг 1102 Таврія Сатурн правий Україна +147.49 грн.
 1432190Ричаг 2101-07 верхній лівий GRAND-Avto 13004 Польща +104.94 грн.
 1522730Ричаг 2101-07 верхній лівий STS-AUTO (11547-STS) Білорусія +92.14 грн.
1614307Ричаг 2101-07 верхній лівий ВИС Росія +142.15 грн.
 1712223Ричаг 2101-07 верхній лівий НАЧАЛО НабережніЧелни +116.54 грн.
 1832191Ричаг 2101-07 верхній правий GRAND-Avto 13005 Польща +93.62 грн.
 1922759Ричаг 2101-07 верхній правий STS-AUTO (11548-STS) Білорусія +92.14 грн.
2014308Ричаг 2101-07 верхній правий ВИС Росія +142.15 грн.
 2112225Ричаг 2101-07 верхній правий НАЧАЛО НабережніЧелни +116.54 грн.
 2230963Ричаг 2101-07 нижній лівий GRAND-Avto 13006 Польща +172.4 грн.
 2322760Ричаг 2101-07 нижній лівий STS-AUTO (11549-STS) Білорусія +148.13 грн.
246016Ричаг 2101-07 нижній лівий ВИС Росія +195.24 грн.
 2529504Ричаг 2101-07 нижній лівий НАЧАЛО Росія +190.36 грн.

(1-25 с 30) 1  2   » 
Рядків на сторінці:

З моменту свого створення в 1935 році підвіска на подвійних поперечних важелях вважається конструкторами ідеальним видом незалежної підвіски, тому що забезпечує постійний контроль за характером руху колеса. Подвійні поперечні важелі підвіски завжди підтримують колесо перпендикулярно поверхні дороги, чим досягає висока керованість автомобіля.
Підвіска на подвійних поперечних важелях може застосовуватися на передній і задній осі автомобіля. Підвіска використовується в якості передньої підвіски на багатьох спортивних автомобілях (Ferrari, TVR, Lotus), седанах представницького і бізнес класу (Mercedes-Benz, BMW, Honda, Alfa Romeo).
На задній осі автомобіля підвіска на подвійних поперечних важелях використовується рідко. В силу своєї конструкції підвіска займає значний обсяг при установці і зменшує обсяг багажника. З іншого боку застосування підвіски на задній осі призводить до надлишкової керованості (відхиленню задніх коліс в протилежну до повороту сторону) і втрати контролю над автомобілем.

Схема підвіски на подвійних поперечних важелях
Конструкція підвіски на подвійних поперечних важелях включає два поперечних важеля, пружину і амортизатор.
Важіль може мати U-подібну або L-подібну форму. Кожен з важелів має дві точки кріплення до кузова автомобіля і одну до поворотного кулака. Кріплення до кузова здійснюється за допомогою гумово втулок - сайлентблоков, які протистоять поздовжнім навантажень при прискоренні і гальмуванні. Кріплення важелів до поворотного кулака проводиться за допомогою кульових шарнірів - т.зв. кульових опор.
Верхній важіль, як правило, має меншу довжину, що дає негативний кут розвалу колеса при стисненні і позитивний - при розтягуванні (відбої). Дана властивість надає додаткову стійкість автомобілю при проходженні поворотів, залишаючи колесо перпендикулярним дорозі незалежно від положення кузова.
Пружина і амортизатор в підвісці на подвійних поперечних важелях виконані співісний. Амортизатор верхньою частиною кріпитися до кузова автомобіля, нижньої - шарнірно до нижнього поперечного важеля.
Незважаючи на всі переваги, підвіска на подвійних поперечних важелях має ряд істотних недоліком, серед яких складність конструкції і пов’язана з нею трудомісткість обслуговування, значні геометричні розміри. Цих недоліків позбавлена ??підвіска Макферсона, в якій верхній поперечних важіль замінений на амортизаторной стійку.
Подальшим розвитком підвіски на подвійних поперечних важелях є і підвіска. У ній здвоєні поперечні важелі розділені на окремі важелі, при цьому один з нижніх важелів виконаний поздовжньо осі автомобіля. Це дозволило позбутися негативного кута розвалу задніх коліс, добитися ефекту підрулення в поворотах і, тим самим, підвищити керованість автомобіля.