Код товару
Назва товару
Ціна
Код товару: 26803
Фари передні DEPO 440-1160 Mercedes Sprinter 06-13
9 660.00 грн. Товар є в наявності
Сукупність приладів освітлення і сигнальних пристроїв, розташованих зовні і усередині автомобіля, називається системою освітлення. Система освітлення виконує наступні функції:
Система освітлення автомобіля включає такі основні конструктивні елементи:
Передня фара
Передня фара (інша назва - головний фара, блок-фара) висвітлює дорогу попереду автомобіля, а також представляє інформацію іншим учасникам руху, що перебуває попереду транспортного засобу. Передні фари встановлюються попарно симетрично з правого і лівого боку автомобіля. На сучасних автомобілях на додаток до передніх фарах може встановлюватися система нічного бачення.
Передня фара виконана, як правило, в єдиному корпусі, в якому об’єднані такі світлові прилади:
Ближнє світло фари служить для освітлення дороги при наявності попереду інших учасників руху. Ближнє світло асиметричний, при правобічному русі краще освітлена права частина дороги й узбіччя. Дальнє світло використовується при відсутності попереду інших учасників руху. Він являє собою симетричний світловий промінь високої інтенсивності. Габаритний вогонь використовується для позначення розмірів транспортного засобу. Габаритний вогонь встановлюється також в задньому ліхтарі.
Покажчик повороту може встановлюватися як в блок-фарі, так і поза її в передній частині автомобіля. Покажчик повороту використовується для інформування інших учасників руху про намір зробити маневр (поворот, розворот, зміну смуги руху). Покажчик повороту встановлюється також в задньому ліхтарі. Крім цього з бічної сторони автомобіля передбачається повторювач покажчика повороту. Останнім часом повторювач покажчика повороту стало популярно розміщувати в зовнішньому дзеркалі заднього виду. Всі покажчики повороту повинні працювати синхронно.
Як сигнал повороту використовується джерело світла жовтого кольору, що працює в режимі миготіння. Частота роботи покажчика повинна становити 1-2 мигання в секунду. Покажчик повороту може мати два режими роботи: постійний (поки не відключать), разовий (три-п’ять мигань при натисканні). Покажчик повороту управляється за допомогою відповідного перемикача. Конструкція перемикача передбачає автоматичне вимикання сигналу при поверненні рульового колеса в нейтральне положення.
Покажчик повороту працює спільно з низкою систем активної безпеки: система допомоги при перестроюванні, система допомоги руху по смузі. Покажчики повороту також використовуються в якості сигналу аварійної зупинки.
У деяких країнах передбачено використання денних ходових вогнів, які призначаються для підвищення видимості транспортного засобу в денний час. Денні ходові вогні представляють собою автоматично або вручну керований ближнє світло фар повної або зниженої інтенсивності. У деяких випадках може використовуватися дальнє світло фар зниженої інтенсивності.
Пристрій фари
Незважаючи на відмінності за формою, конструкції, кольору, матеріалів можна виділити наступне загальне пристрій фари:
Корпус служить основою для розміщення та кріплення решти елементів фари. Він виконується, як правило, з пластмаси. В якості джерел світла використовуються різні лами: розжарювання - вольфрамові, галогенні, газорозрядні - ксенонові. Все більшу популярність у автовиробників завойовують світлодіодні джерела світла.
Вольфрамові лампи найдешевші за ціною і мають низьку світлову інтенсивність. Тому дані лампи використовуються в якості джерела світла габаритних вогнів, покажчиків повороту, стоп-сигналу, ліхтаря заднього ходячи, приладів внутрішнього освітлення. Галогенні лампи є найпоширенішим джерелом ближнього і дальнього світла фари. Для кожного з видів головного освітлення може використовуватися одна лампа (наприклад, Н4 з двома нитками розжарювання) або два окремих лампи (наприклад, Н7 з однією ниткою розжарювання).
Великою популярністю в нашій країні користуються ксенонові лампи, які можуть використовуватися як для ближнього, так і для дальнього світла. Світлодіодні джерела світла використовуються в основному для реалізації сигнальних функцій: стоянкові вогні, стоп-сигнал, сигнал повороту, денні ходові вогні. Рідше світлодіоди можна побачити в якості джерела головного світла.
Відбивач в конструкції фари відповідає за формування пучка світла. Найпростіший відбивач має параболічну форму. Сучасні відбивачі мають складнішу форму. Відбивач виготовляється з пластмаси. Для створення дзеркальної поверхні наноситься тонка плівка алюмінію і покривається лаком.
Рассеиватель пропускає світловий потік і залежно від конструкції переломлює його. Інша функція розсіювача - захист фари від зовнішніх впливів. Рассеиватель виготовляється з прозорого пластику, рідше зі скла.
Передня протитуманна фара
Передня протитуманна фара призначена для поліпшення освітлення дорожнього полотна й узбіччя в умовах поганої видимості: дощ, туман, пил, сніг. Протівотуманнинние фари використовуються попарно, встановлюються в якості опції, рідше самостійно. Можуть мати білий або жовтий колір.
Протитуманні фари забезпечують широкий промінь світла з відтятою верхньою частиною. Передні протитуманні фари використовуються замість ближнього світла або спільно з ним. Ефект від застосування фар полягає у зменшенні зворотних відблисків і, тим самим, поліпшення видимості при атмосферних опадах. Наявність передніх протитуманних фар не є обов’язковим, а в деяких країнах вони взагалі заборонені.
Задній ліхтар
Задній ліхтар призначений для інформування учасників руху, що знаходяться позаду автомобіля. Ліхтар об’єднує такі світлові прилади:
Задні ліхтарі встановлюються попарно симетрично. Ліхтар може бути виконаний у вигляді єдиного блоку або у вигляді пов’язаних двох блоків, встановлених у кузові та кришці багажника (п’ятої двері).
Задній габаритний вогонь працює спільно з переднім габаритним вогнем. Конструктивно може бути об’єднаний з стоп-сигналом. При цьому використовуються або окремі лампи розжарювання (світлодіоди) або лампи з двома нитками різної світловий інтенсивності.
Стоп-сигнал активізується автоматично при натисканні водієм педалі гальма. Задній габаритний вогонь і стоп-сигнал мають червоний колір, але стоп-сигнал горить яскравіше. На деяких автомобілях реалізований т.зв. адаптивний стоп-сигнал, при якому світлова інтенсивність знаходиться в залежності від інтенсивності гальмування (чим сильніше тиснеш, тим яскравіше горить). Представляє інтерес функція аварійного стоп-сигналу (Emergency Stop Signal, ESS), реалізована у вигляді спалахів стоп-сигналу при екстреному натисканні на педаль гальма.
Задній покажчик повороту працює спільно з переднім покажчиком повороту. Має жовтий колір. Ліхтар заднього ходу забезпечує висвітлення при русі автомобіля заднім ходом. Активізується автоматично при включенні задньої передачі (режиму заднього ходу). Є обов’язковим світловим приладом. Встановлюється один або два (симетрично) ліхтаря заднього ходячи білого кольору.
Задні протитуманні ліхтарі
Задні протитуманні ліхтарі використовуються для попередження ззаду автомобілів, що йдуть в умовах поганої видимості. Конструктивно можуть бути виконані у складі заднього ліхтаря або окремо - нижче ліхтаря в бампері автомобіля.
На автомобілі встановлюється один (у лівій частині автомобіля) або два (симетрично) задніх протитуманних ліхтаря. Наявність заднього протитуманного ліхтаря є обов’язковим. Має велику світлову інтенсивність, ніж задній габаритний вогонь.
Управління приладами освітлення
Управління приладами освітлення, що входять до складу системи освітлення, здійснюється відповідними перемикачами з салону автомобіля.