Код товару
Назва товару
Ціна
Код товару: 48470
Вал карданий 2101-07 (в зборі) РостСельМаш
1 839.08 грн. Товар є в наявності
Код товару: 57457
Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) EuroEX (2123)
2 006.30 грн. Товар є в наявності
Код товару: 71439
Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) Flagmus (2123)
1 986.53 грн. Товар є в наявності
Код товару: 52247
Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) EuroEX
2 003.90 грн. Товар є в наявності
Код товару: 64933
Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) на шрусах (2123) EuroEx
2 683.81 грн. Товар є в наявності
З моменту свого створення в 1935 році підвіска на подвійних поперечних важелях вважається конструкторами ідеальним видом незалежної підвіски, тому що забезпечує постійний контроль за характером руху колеса. Подвійні поперечні важелі підвіски завжди підтримують колесо перпендикулярно поверхні дороги, чим досягає висока керованість автомобіля.
Підвіска на подвійних поперечних важелях може застосовуватися на передній і задній осі автомобіля. Підвіска використовується в якості передньої підвіски на багатьох спортивних автомобілях (Ferrari, TVR, Lotus), седанах представницького і бізнес класу (Mercedes-Benz, BMW, Honda, Alfa Romeo).
На задній осі автомобіля підвіска на подвійних поперечних важелях використовується рідко. В силу своєї конструкції підвіска займає значний обсяг при установці і зменшує обсяг багажника. З іншого боку застосування підвіски на задній осі призводить до надлишкової керованості (відхиленню задніх коліс в протилежну до повороту сторону) і втрати контролю над автомобілем.
Схема підвіски на подвійних поперечних важелях
Конструкція підвіски на подвійних поперечних важелях включає два поперечних важеля, пружину і амортизатор.
Важіль може мати U-подібну або L-подібну форму. Кожен з важелів має дві точки кріплення до кузова автомобіля і одну до поворотного кулака. Кріплення до кузова здійснюється за допомогою гумово втулок - сайлентблоков, які протистоять поздовжнім навантажень при прискоренні і гальмуванні. Кріплення важелів до поворотного кулака проводиться за допомогою кульових шарнірів - т.зв. кульових опор.
Верхній важіль, як правило, має меншу довжину, що дає негативний кут розвалу колеса при стисненні і позитивний - при розтягуванні (відбої). Дана властивість надає додаткову стійкість автомобілю при проходженні поворотів, залишаючи колесо перпендикулярним дорозі незалежно від положення кузова.
Пружина і амортизатор в підвісці на подвійних поперечних важелях виконані співісний. Амортизатор верхньою частиною кріпитися до кузова автомобіля, нижньої - шарнірно до нижнього поперечного важеля.
Незважаючи на всі переваги, підвіска на подвійних поперечних важелях має ряд істотних недоліком, серед яких складність конструкції і пов’язана з нею трудомісткість обслуговування, значні геометричні розміри. Цих недоліків позбавлена підвіска Макферсона, в якій верхній поперечних важіль замінений на амортизаторной стійку.
Подальшим розвитком підвіски на подвійних поперечних важелях є і підвіска. У ній здвоєні поперечні важелі розділені на окремі важелі, при цьому один з нижніх важелів виконаний поздовжньо осі автомобіля. Це дозволило позбутися негативного кута розвалу задніх коліс, добитися ефекту підрулення в поворотах і, тим самим, підвищити керованість автомобіля.