Каталог товарів

Подумайте! Вам дійсно потрібно надрукувати цю сторінку?
Сайт vsedoavto.com.ua виступає за збереження природи. Потрібну інформацію Ви завжди можете відправити собі на e-mail чи мобільний телефон

Ричаги, Ресори та Кардани

Код товару

Назва товару

Ціна

nophoto Новинка

Код товару: 72906

Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) на шрусах (2123) EuroEx

1 987.61 грн. Товар є в наявності

Код товару: 5678

Вал карданний 2121-21213 задній (довгий) ОТК (2123)

814.71 грн. Товар закінчується

nophoto Новинка

Код товару: 52247

Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) EuroEX

1 294.28 грн. Товар закінчується

Код товару: 8833

Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) АвтоВАЗ

2 429.50 грн. Товар є в наявності

Код товару: 64933

Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) на шрусах (2123) EuroEx

1 973.26 грн. Товар є в наявності

nophoto Новинка

Код товару: 46967

Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) на шрусах (2123) ЗАО Кардан

1 814.84 грн. Товар є в наявності

Код товару: 36223

Вал карданний 2121-21213 передній (короткий) на шрусах АвтоВАЗ

3 220.50 грн. Товар є в наявності

Код товару: 30546

Ричаг 1102 Таврія Сатурн лівий

247.90 грн. Товар є в наявності

Код товару: 30547

Ричаг 1102 Таврія Сатурн правий

247.90 грн. Товар є в наявності

Код товару: 14307

Ричаг 2101-07 верхній лівий ВИС

158.91 грн. Товар є в наявності

Код товару: 12223

Ричаг 2101-07 верхній лівий НАЧАЛО

186.88 грн. Товар є в наявності

Код товару: 64256

Ричаг 2101-07 верхній лівий Триал-Спорт 8143

172.89 грн. Товар є в наявності

Ричаг 2101-07 верхній правий ВИС Хіт продажів

Код товару: 14308

Ричаг 2101-07 верхній правий ВИС

159.08 грн. Товар є в наявності

Код товару: 12225

Ричаг 2101-07 верхній правий НАЧАЛО

186.88 грн. Товар є в наявності

Код товару: 64255

Ричаг 2101-07 верхній правий Триал-Спорт 8142

162.69 грн. Товар є в наявності

Ричаг 2101-07 нижній лівий ВИС Хіт продажів

Код товару: 6016

Ричаг 2101-07 нижній лівий ВИС

253.30 грн. Товар є в наявності

Код товару: 29504

Ричаг 2101-07 нижній лівий НАЧАЛО

333.83 грн. Товар є в наявності

nophoto Новинка

Код товару: 23388

Ричаг 2101-07 нижній лівий Триал-Спорт (в зборі) 10641

547.49 грн. Товар є в наявності

Код товару: 64258

Ричаг 2101-07 нижній лівий Триал-Спорт 8141

319.98 грн. Товар є в наявності

Ричаг 2101-07 нижній правий ВИС Хіт продажів

Код товару: 6017

Ричаг 2101-07 нижній правий ВИС

253.30 грн. Товар є в наявності

nophoto Хіт продажів

Код товару: 29505

Ричаг 2101-07 нижній правий НАЧАЛО

333.30 грн. Товар є в наявності

nophoto Новинка

Код товару: 21639

Ричаг 2101-07 нижній правий Триал-Спорт (в зборі) 10642

465.41 грн. Товар є в наявності

Код товару: 64257

Ричаг 2101-07 нижній правий Триал-Спорт 8140

319.98 грн. Товар є в наявності

Код товару: 82666

Ричаг 31105 нижній правий (в зборі)

810.28 грн. Товар є в наявності


З моменту свого створення в 1935 році підвіска на подвійних поперечних важелях вважається конструкторами ідеальним видом незалежної підвіски, тому що забезпечує постійний контроль за характером руху колеса. Подвійні поперечні важелі підвіски завжди підтримують колесо перпендикулярно поверхні дороги, чим досягає висока керованість автомобіля.

Підвіска на подвійних поперечних важелях може застосовуватися на передній і задній осі автомобіля. Підвіска використовується в якості передньої підвіски на багатьох спортивних автомобілях (Ferrari, TVR, Lotus), седанах представницького і бізнес класу (Mercedes-Benz, BMW, Honda, Alfa Romeo).

На задній осі автомобіля підвіска на подвійних поперечних важелях використовується рідко. В силу своєї конструкції підвіска займає значний обсяг при установці і зменшує обсяг багажника. З іншого боку застосування підвіски на задній осі призводить до надлишкової керованості (відхиленню задніх коліс в протилежну до повороту сторону) і втрати контролю над автомобілем.

Схема підвіски на подвійних поперечних важелях

Конструкція підвіски на подвійних поперечних важелях включає два поперечних важеля, пружину і амортизатор.

Важіль може мати U-подібну або L-подібну форму. Кожен з важелів має дві точки кріплення до кузова автомобіля і одну до поворотного кулака. Кріплення до кузова здійснюється за допомогою гумово втулок - сайлентблоков, які протистоять поздовжнім навантажень при прискоренні і гальмуванні. Кріплення важелів до поворотного кулака проводиться за допомогою кульових шарнірів - т.зв. кульових опор.

Верхній важіль, як правило, має меншу довжину, що дає негативний кут розвалу колеса при стисненні і позитивний - при розтягуванні (відбої). Дана властивість надає додаткову стійкість автомобілю при проходженні поворотів, залишаючи колесо перпендикулярним дорозі незалежно від положення кузова.

Пружина і амортизатор в підвісці на подвійних поперечних важелях виконані співісний. Амортизатор верхньою частиною кріпитися до кузова автомобіля, нижньої - шарнірно до нижнього поперечного важеля.

Незважаючи на всі переваги, підвіска на подвійних поперечних важелях має ряд істотних недоліком, серед яких складність конструкції і пов’язана з нею трудомісткість обслуговування, значні геометричні розміри. Цих недоліків позбавлена підвіска Макферсона, в якій верхній поперечних важіль замінений на амортизаторной стійку.

Подальшим розвитком підвіски на подвійних поперечних важелях є і підвіска. У ній здвоєні поперечні важелі розділені на окремі важелі, при цьому один з нижніх важелів виконаний поздовжньо осі автомобіля. Це дозволило позбутися негативного кута розвалу задніх коліс, добитися ефекту підрулення в поворотах і, тим самим, підвищити керованість автомобіля.